خدمات ما

طراحی و توسعه اپلیکیشن های وب و موبایل

اگر بگوییم امروزه هیچ یک از کاربران تلفن همراه بدون گوشی خود از خانه بیرون نمی روند، بیراه نگفته ایم و این واقعیت برای هر کسب و کاری یک فرصت بزرگ تلقی می شود. روند کنونی طراحی خدمات در دنیا به سمتی می رود که دیگر کاربران به دنبال ارائه دهندگان خدمات یا فروشندگان محصولا نمی روند، بلکه محصولات یا خدمات را باید به نزدیک ترین نقطه دسترسی برای کاربر رساند. خدماتی که وابسته به گوشی تلفن همراه، تبلت یا حتی ساعت هوشمند کاربر است. واقعیت اینجاست که با توجه به رشد ذهنی و سلیقه ای کاربران، آنها هم بین خیل عظیم محصولات نرم افزاری مبتنی بر موبایل، محصولی را مورد استفاده قرار می دهند که بهترین تجربه کاربری را به آنها ارائه دهد. اینجاست که تجربه اجرایی تیم توسعه دهنده، برگ برنده را در این رقابت به شما تقدیم خواهد کرد. شرکت همراهان آتیه پاسارگاد، همیشه نقطه قوت خود را در نوآوری در خدمات معرفی می کند و تلاش می کند تا در خلق تجربه کاربری، بهترین باشد.

توصیف خدمات ارزش افزوده

خدمات ارزش افزوده روی تلفن همراه، عبارتند از سرویس هایی که در هسته اولیه شبکه تلفن همراه اپراتورها دیده نشده اند ولی به کمک آنها، ارزش و قابلیت بیشتري به سرویس های موجود بخشیده شود. به طور کلی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به هر سرویسی اطلاق می شود که فراتر از خدمات مکالمه صوتی باشد. به این ترتیب به کاربران تلفن همراه این امکان داده می شود که ورای خدمات صوتی و برقراری ارتباط، خدمات بسیار متنوعی از سیم کارت مخابراتی تحت مالکیت خود دریافت کنند؛ خدماتی همچون امکان انجام انواع تراکنش های مالی، تعامل با سازمان های دولتی، دریافت پیامک های محتوای یا دریافت خدمات مبتنی بر مکان. دسته بندی و گستردگی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه عبارتند از:

  • خدمات تجارت همراه
  • خدمات مبتنی بر مکان
  • خدمات دولت الکترونیک روي تلفن همراه
  • خدمات محتوایی مانند بازي، تلویزیون همراه و دانلود ویدیو و موسیقی
  • خدمات دستگاه به تلفن همراه و بالعکس

بازطراحی خدمات و محصولات شما برای کسب درآمد روی بستر VAS

با توجه به امکانات و گستردگی شبکه تلفن همراه، حوزه خدمات ارزش افزوده را می توان فرصتی مغتنم برای مهندسی مجدد کسب و کارها بر شمرد که تجربیات موفق شرکت همراهان، امکان طراحی مجدد خدمات را در حوزه های تخصصی زیر فراهم نموده است:

  • طراحی و توسعه خدمات G3 مبتنی بر موبایل اپلیکیشن
  • طراحی و تولید سرویس های متنی و چندرسانه ای بر بستر SMSو MNS
  • طراحی و تولید سرویس های خدماتی مبتنی بر پیامک
  • طراحی ایده ها و راهکارهای خدماتی در حوزه VAS
  • طراحی و توسعه آموزش مجازی بر بستر موبایل ( (m-learning

سرویس مشاوره تلفنی

اگر می خواهید خدمات خود را از طریق تلفن ثابت یا همراه به مشتریان ارائه دهید، ما در کنار شما هستیم. شرکت همراهان با طراحی و توسعه زیر ساخت مرکز تماس تلفنی و تلفیق آن با سیستم های پاسخ گویی هوشمند تلفن ثابت و همراه، فرصت تجاری سازی انواع سرویس های مشاوره تلفنی را مهیا نموده است. شرکت همراهان در این زمینه حتی پیشنهاد مشارکت در تجاری سازی ایده های مرتبط را به صاحبان محتوا و ارائه دهندگان خدمات مشاوره تقدیم می دارد.

مراحل طراحی و پیاده سازی سامانه مشاوره تلفنی عبارتند از:

  • مشاوره و بررسی فرصت تجاری
  • تجزیه و تحلیل هزینه درآمد
  • پیش بینی مدل های درآمدی
  • عقد تفاهم نامه و قراردادهای لازم
  • طراحی و پیاده سازی سرویس
  • مدیریت اجرایی پروژه تا مرحله بهره برداری


معرفی سامانه مشاوره تلفنی بیمه و مالیات "بیدبرگ" (مرجع سؤالات بیمه):

در صورت وجود هر گونه سؤال بیمه ای و مالیاتی، کاربران می توانند از کمک مشاوران خبره "بید برگ" در حوزه بیمه و مالیات بهره بگیرند.